Administrarea paginii de Facebook – cateva aspecte


A.S.: in completarea acestui articol, am scris un articol nou despre utilitatea folosirii functiei de programare a postarilor pe pagina Facebook:

Administrare pagina Facebook.

Au trecut sase luni de la primul articol pe subiectul administrarii unei pagini de firma pe Facebook.

Am mai invatat cate ceva, am mai pus in practica altceva…

Mai jos prezint concluziile (cu mentiunea ca nu vorbesc despre Facebook Ads):

1.    administreaza pagina de firma prin contul personal pentru ca exista mai multe avantaje pe care le prezint mai jos

2.    foloseste functia “invita prieteni”: invita-ti prietenii sa aprecieze pagina, o poti face o singura data

3.    posteaza de 1-2 ori pe zi, recomand ca cele mai importante postari sa fie facute in intervalul 14-17

4.    dintre aceste postari macar una trebuie sa fie o imagine pentru ca imaginile au cel mai mare impact, sunt mult mai usor de distribuit si din acest motiv eficiente

5.    cum transformi o imagine intr-o imagine eficienta pentru pagina (businessul) ta?

De exemplu, poza produsului pe care il vinde firma ta trebuie editata in asa fel incat sa nu mai fie nevoie sa atasezi un link la postarea respectiva; eu folosesc programul de editare din Google+ pentru ca este usor de folosit, are filtre interesante si posibilitatea de a adauga text; astfel introduc in poza pretul, cele mai importante caracteristici ale produsului, numerele de contact, adresa site-ului, si orice altceva consider eu ca l-ar atrage pe client

GIP A40 a40 pret insta

6.    pentru ca imaginea respectiva sa fie vazuta de cat mai multi utilizatori facebook, taguieste in poza pe acei prieteni din lista ta care iti sunt clienti sau care doresti sa iti devina clienti; avantajul este ca numarul vizualizarilor se extinde si la prietenii prietenilor taguiti; retine faptul ca facebook limiteaza numarul taguitilor la 50

7.    nu exagera cu taguirea, adica nu tagui aceleasi persoane in fiecare saptamana pentru ca risti sa se simta agresati, scopul tau este sa ii informezi si sa ii convingi sa iti viziteze pagina (de fb sau de internet)

8.     foloseste cu incredere functia de programare a postarilor: poti sa setezi anul/ziua/ora si de asemenea segmentul tintei care te intereseaza dupa sex/varsta/interese/locatie, etc

9.    odata ce ai obtinut (de cateva ori) un raspuns pozitiv din partea celor taguiti (au dat like, au comentat, au distribuit) poti duce relatia mai departe: le trimiti un mail cu oferta firmei tale (servicii, preturi, promotii, etc) sau mesaje pe telefon cu informatii punctuale (reduceri, promotii, etc); repet: nu fi insistent, nu strica fundatia pe care ai cladit-o pana in acel moment!

10.    nu recomand sa transformi pagina de Facebook intr-un instrument exclusiv setat pe vanzare pentru ca vei plictisi ingrozitor si sustinatorii tai vor da unlike; postarile trebuie sa fie cat mai diverse desi trebuie sa ramana in cadrul domeniului tau de activitate: de la stiri din bransa, ghiduri “how to”, citate celebre, sfaturi cu privire la folosirea corecta a produsului tau, invitatia de a pune intrebari, la cele mai virale poze de pe internet sau trenduri, la evenimente de interes politic (demonstratiile din Turcia), toate sunt menite sa provoace reactii, discutii, distribuiri adica engagement.

11. nu mai are rost sa vorbesc despre functiile questions si offers pentru ca Facebook renunta in curand la ele desi erau foarte folositoare

Daca folositi si alte modalitati de administrare a paginii de Facebook, nu ezitati sa le impartasiti :).

O zi buna!

P.S.: mai nou #hashtagurile vor deveni functionale si pe facebook, vezi detalii aici

Cauti un specialist care sa administreze pagina ta de Facebook sau contul companiei de Instagram?

Da-mi un mesaj la iulia.uta@gipmedia.ro!

Anunțuri