Analiza paginii de Facebook – noile statistici


A.S.: acest articol este vechi, pana scriu unul cu informatii la zi, am scris aici despre ce inseamna impact pe pagina de Facebook cu exemple:

Pagina Facebook – impactul postarilor.

De saptamana aceasta, administratorii de pagini pe Facebook beneficiaza de statistici mult imbunatatite ale respectivei pagini.

Asa arata pagina principala:

pagina principala

Informatiile oferite sunt impartite pe trei categorii:

pagina,

postari,

persoane

Pagina este analizata dupa numarul de aprecieri, impactul postarilor si vizitele pe pagina.

In graficele referitoare la aprecieri se regasesc si alte informatii:

1) impartirea acestora in organice, platite si anulate

2) sursa (pe pagina, din sugestii de pagini, in urma unei cautari, de pe mobil) si

3) media realizata intr-o anumita perioada.

pagina 1pagina 3

Impactul postarilor este analizat dupa:

1) numarul de persoane care au vazut postarile (postari organice si platite),

2) aprecieri, comentarii, distribuiri,

3) ascunderi de postari, raportari ca spam si anulari ale aprecierilor.

impactul postarilorimpactul postarilor 2

Vizitele pe pagina sunt detaliate dupa:

1) numarul de vizualizari,

2) alte activitati care implica pagina (mentiuni, postari ale altor persoane, oferte cumparate, vizite)

si

3) recomandari externe (numarul de accesari dinafara Facebook).

vizite pe paginavizite pe pagina 1

Postarile publicate intr-un interval de timp sunt analizate combinat dupa:

1) impact (general, organic/platit, fani/ne-fani) si clicuri pe postari (aprecieri, comentarii si distribuiri; ascunderi de postari; rata interactiunilor)

2) „cand fanii tai sunt online” dupa zilele preferate de sustinatorii paginii pentru a-si vizita contul de Facebook si numarul de fani strans de o postare intr-un interval de o ora

3) cele mai bune postari impartite in cele patru categorii (stare, fotografii, link, clip video) dupa impactul mediu si media interactiunilor in functie de numarul de clicuri si numarul de aprecieri, comentarii si distribuiri.

postarifani onlinefani online 1

Analiza paginii se incheie cu date referitoare la audienta defalcate dupa:

1) fanii paginii (impartiti dupa sex, tara/oras/limba si categorii de varsta si comparati cu toti utilizatorii de Facebook)

2) persoane contactate care inseamna prezentarea persoanelor care au vazut postarile paginii dupa amplasarea geografica&limba si datele demografice ale persoanelor care au vazut postarile in raport cu datele demografice ale tuturor fanilor

3) persoane implicate = prezentarea persoanelor care au reactionat la postarile paginii dupa date demografice (sex, varsta, amplasare geografica si limba) in comparatie cu datele demografice ale tuturor fanilor paginii

fanii tai

Acestea sunt pe scurt categoriile de analiza a paginii oferite de Facebook.

Urmeaza ca fiecare administrator sa corecteze sau sa-si ajusteze continutul postat pe pagina in functie de obiective.

P.S.: sper ca traducerea termenului „engagement” prin „logodna” este doar o scapare, recunosc ca pentru cateva clipe am cascat gura incercand sa-mi dau seama ce vrea Facebook sa spuna prin „logodna”.

O zi buna!

Iulia

sursa imagine articol: canva.com

Imaginile din interior sunt printscreen-uri facute la statisticile unei pagini administrate de mine.

Anunțuri