Zorile store – campania Refresh yourself


zorile store

Plimbarea unui beagle este o aventura.

Nu, nu vorbesc metaforic, ci cat se poate de concret. Stapanii acestor urechiati denumiti si “nas pe patru picioare” vor incuviinta dand intelept din cap.

Imi aduc aminte cu “nostalgie” cand Kimi avea patru, cinci, sase luni cum faceam cunostinta cu toate baltoacele de pe trotuar, toti boschetii de pe marginea trotuarului, pamant cu pietricele, iarba, frunze, crengi si asa mai departe. Toate aceste cunostinte le simteam in picioare pentru ca domnisoara ma obliga sa le cunosc la viteza a cincea.

De ce? Pentru ca asa merge un beagle tanar! De fapt e impropriu spus merge, pentru ca el nu merge, ci alearga, si in trei minute de alergat schimba directia de zece ori!

Deci am nevoie de pantofi comozi, in care sa calc in siguranta pe orice teren, in ritm alert, fara sa ma doara mai tarziu picioarele sau sa fac entorse. Dimineata cand mergeti la serviciu ii vedeti pe pensionari iesind cu catelul din dotare, de obicei pechinez sau asemanator ca talie, in lesa sau liber, mergand agale cu mainile la spate? Ei bine, n-o sa-i vedeti niciodata asa pe stapanii cu patrupezi din rasa beagle!

Din momentul in care am primit in casa mogaldeata de blana cu ochii mari si urechile lungi, ne-am luat adio de la orice plimbare relaxata :). Pentru mine a fost o schimbare radicala: de la o plimbare cu sotul cateva strazi in sandale cu talpa ortopedica o data pe saptamana am trecut la inconjurul stadionului Lia Manoliu intr-o ora, de patru ori pe saptamana. Deci aproape 7-8 km zilnic. Vorba aceea: mersul pe jos, face piciorul frumos, si mai adaug eu: scade colesterolul, contribuie la oxigenarea organelor, contribuie la socializare (a mea cu alti stapani de caini, a lui Kimi cu alti stapani si cainii lor).

Dar intrarea lui Kimi in viata noastra a avut si un alt efect secundar: speranta de viata a pantofilor nostri a scazut dramatic la sase luni. In prima faza am renuntat rapid la orice avea toc: in afara de faptul ca imi mancam flecurile intr-un ritm ametitor, nicio pereche nu era destul de confortabila si blanda cu gleznele.

Acum ne cumparam cu scop précis: mergatori pentru plimbarea cu Kimi. Nu ma intereseaza brandul producator, nici culoarea (pot sa fie roz lila cu picatele aurii!), daca sunt confortabili, i-am luat! Kimi are trei ani acum, cati perechi de mergatori au cazut pe altarul plimbarilor zilnice? Cinci. Dar, nu-i asa, un beagle obosit inseamna un stapan fericit! Si iar stapanii ma vor aproba intelept din cap :).

Astazi insa am aflat de o campanie interesanta de la Zorile Store: Refresh yourself.

Cei de la Zorile imi propun sa le trimit perechea veche de pantofi (pe banii lor, prin Cargus), iar eu primesc un voucher de 70 de lei pe care sa il folosesc la cumpararea unei perechi de pantofi cu bulina NOU din magazinul lor. O sa particip? Evident!

Acum vine si partea interesanta: artistii de la Shui Shoes vor reconditiona o parte din pantofii vechi si ii vor scoate la licitatie pe pagina de facebook, iar banii stransi vor fi donati copiilor din Spitalul Municipal Mangalia.

Deci am o reducere de 70 de lei din pretul pantofilor cumparati si pot contribui si la fericirea unor copii!

Eu am ochit deja o pereche! Voi?

