Volskbank indeplineste bucurii de 1000 de euro


three-wishes

Se apropie sarbatorile de Craciun si cu totii ne gandim ca cadouri sa facem celor dragi: un pulover, o geanta de piele, un album de arta? Femeile sunt puse in incurcatura mai ales cand e vorba sa cumpere cadou membrilor familiei de sex masculin: iar cravate? iar portofel?

Volskbank vine cu o propunere interesanta: a organizat un concurs de bucurii prin care va oferi 1000 de euro unui cititor pentru a si-o indeplini (detalii pe bucuriisimple). Volskbank insa largeste aria de interes si ofera mai multe sanse de castig participantilor cu ajutorul a trei bloggeri: Simona Tache, Vlad Petreanu si Dana Rogoz. Pe blogul Simonei va puteti inscrie dorinta sau visul vostru, Vlad Petreanu se concentreaza pe indeplinirea pasiunilor, iar Dana Rogoz, care a anuntat ca este insarcinata (felicitari! 🙂 ) le cere cititorilor sai sa implineasca bucuria unui copil. Vor fi deci trei castigatori ai unui cont de 1000 de euro anuntati pe 25 noiembrie!

De cand am aflat de concurs, m-am tot gandit: ce visuri sau dorinte am eu? Poate o geanta vintage din piele, mi-ar placea si o rochie de designer sau pantofi Manolo Blahnik. Curios este ca nu acestea au fost primele ganduri, nu am sarit din prima la valori de 1000 de euro (adica peste 4300 de lei). Prima data m-am gandit la un curs de pictura si desen, pe urma la un curs de scriere creativa. Ambele costa fiecare pana in 1000 de lei. Astea sunt dorintele mele, dar nu se ridicau la valoarea de 1000 de euro, asa ca a trebuit sa trec la urmatorul nivel si sa gandesc mai rafinat.

Multi au comentat: sunt atatia oameni care au nevoie de banii astia, iar tu iti doresti o rochie Gucci sau geanta Vuitton! Da, dorinta ta poate sa reprezinte si indeplinirea visului unei alte persoane. Poate ca sora ta isi doreste sa viziteze Franta, sau mama ta isi doreste de zece ani sa-si schimbe mobila de sufragerie, sau copilul tau are talent la pian si cu banii astia ii platesti lectiile pentru un an de zile. Cand iesi din zona stramta a egoismului, dorintele se multiplica la infinit. Bine, nu chiar pana acolo incat sa iti doresti precum concurentele de la Miss: „world peace!”. Sa nu uitam ca Volskbank iti da acesti bani pentru a-ti pune dorinta in practica pana in iunie 2014. Deci trebuie sa visati, dar sa va tineti picioarele pe pamant. Mi-am urmat propriul sfat si mi-am inclus in dorintele mele doi oameni dragi, iar pentru bucuria unui copil am cautat sa fiu cat mai practica.

Pana acum au fost inscrise 289 de dorinte, este randul tau!

update 14 noiembrie 2013:

Bucuria pe care Volksbank doresc sa mi-o indeplineasca este legata de soarta copiilor cu ambii parinti plecati la munca in strainatate: vreau sa platesc cu acesti bani vizita parintilor a trei copii din judetul Satu-Mare.

Puteti vota intrand pe acest link: https://bucuriisimple.ro/bloggers/dana-rogoz/com4340425439/

 

