Autopromovare


Chinezu spunea intr-un articol ca in zilele noastre modestia nu mai este o calitate si ca daca nu te promovezi tu in primul rand, nu astepta sa fii promovat de altii!

Asa ca iata cu ce ma laud:

Scopul acestui blog este si acela de a transmite informatii despre mediere catre public intr-o forma usoara si accesibila. La momentul in care am „deschis” acest blog nu m-am gandit ca voi vorbi si despre mediere ca altfel ii ziceam unmediator.wordpress.com.

Chinezu si Anca Hromadnik au realizat un material despre mediere la care am contribuit eu si inca alti doi colegi mediatori.

Am fost mai mult decat fericita sa raspund intrebarilor puse de Anca pe subiectul medierii.

Va invit sa-l cititi aici:

http://chinezu.eu/2014/02/04/medierea-ce-este-cum-functioneaza-si-pe-cine-ajuta/

Iulia

