Banii aduc … fericirea


sebastian

Dorinta cea mai mare a fiecarei mame care tocmai a nascut este ca micutul ei sa fie sanatos. Asteapta cu infrigurare confirmarea doctorului ca totul e in regula cu copilul ei, ii numara degetelele, verifica ca toate sunt la locul lor. Inchipuiti-va ce au simtit parintii lui Sebastian cand si-au dat seama ca el nu aude si cum toate sperantele lor ca se inseala s-au naruit in fata diagnosticului.

Durerea a fost de nedescris cand ni s-a spus ca este suspect de hipoacuzie…faceam si eu si sotul meu teste cand ramaneam singuri cu bebe..si nimic, nici o reactie…nici o tresarire la sunete deosebit de puternice…Am intrat in faza de negare, dar mai ales de furie, de mahnire si de neintelegere!”,

povesteste mama lui Sebastian pe helpsebastian.org.

Au inteles ca nu era vina niciunuia dintre ei cand in urma unui test ADN s-a constatat ca Sebastian este purtatorul mutatiei genetice responsabile pentru 70% din cazurile de hipoacuzie.

La trei luni Sebastian a fost diagnosticat cu hipoacuzie neurosenzoriala bilaterala profunda.

Sebastian are nevoie de un implant cohlear dublu. Operatia se face in Romania dar costa 25.000 euro, iar statul nu deconteaza decat pentru implantul la o singura ureche.

Parintii lui si-au propus sa il supuna operatiei in toamna cand va implini 1 an pentru ambele urechi. Este foarte important sa nu piarda acest termen pentru ca asa Sebastian va avea sansa sa se integreze cu usurinta in mediul inconjurator, sa invete sa vorbeasca, sa poata sa mearga la gradinita si apoi la o scoala normala, sa aiba acelasi start in viata ca orice copil. Cititi aici despre importanta acestui termen.

Iata cum viata ne serveste o lectie in urma careia noi toti trebuie sa invatam ca normalitatea este pretioasa. Pentru acest lucru lupta si parintii lui Sebastian: ei vor sa-i ofere o viata normala, iar in acest caz banii aduc fericirea! Eforturile parintilor si tuturor celor care i-au ajutat pana acum au avut rezultat: mai sunt doar 4000 euro de acoperit.

Una dintre modalitatile prin care s-au strans banii a fost aceea de a organiza un targ de prajituri. Prima editie a fost in data de 22 martie, iar prajiturile se pare ca au fost extraordinare pentru ca s-au strans 7000 de euro. Succesul primei editii i-a determinat pe parintii lui Sebastian sa organizeze si a doua editie care va avea loc pe 1 iunie in parcul Lumea Copiilor, de la ora 9.

Asa ca iata care este invitatia mea: daca va place sa faceti prajituri, veniti la targ! Daca va place sa mancati prajituri, veniti la targ! Eu mi-am propus sa particip cu prajituri, pentru ca am renuntat sa mai mananc dulciuri, dar avand in vedere incercarile mele esuate de cozonac, chec, pasca, etc voi aduce spre vanzare prajiturile mamei. Prajiturile mamei sunt delicioase! Cand eram mici, si eu si sor’mea, mama facea in fiecare duminica cate doua checuri: unul mai mare si unul mijlociu. Cel mijlociu era mancat aproape cald, iar scopul celui mare era sa supravietuiasca pana a doua zi, luni cand mama avea sperante sa ni-l dea la scoala. Nu mai trebuie sa spun ca sperantele mamei se naruiau de cele mai multe ori. Iar torturi face de vreo treizeci de ani incoace de cel putin trei ori pe an: pentru ziua mea, pentru ziua lu’ sor’mea si pentru ziua ei de nastere. Pentru sor’mea s-a specializat in tort cu mere. Pentru mine s-a specializat in tort de orice ca eu nu-s pretentioasa :). Orice in afara de fructe confiate sau rahat, astea mie nu imi plac.

Deci veniti la targ si dati vestea mai departe!

Aici gasiti mai multe informatii despre Sebastian: helpsebastian.org.

Aici puteti citi articolul lui Cabral.

Daca aveti cont pe facebook, aici aveti pagina targului.

Parcul Lumea Copiilor este situat langa Palatul Copiilor, in zona dinspre Calea Vacaresti. NE GASITI LA INTRAREA DINSPRE PALATUL COPIILOR.

ATENTIE!

Vom avea o surpriza pentru toti cei prezenti la targ: nu pot sa spun mai multe decat sa aveti bani in buzunar!

lumea-copiilor-1

P.S. 28 mai:

In afara de prajituri, veti mai putea alege intre tricouri, sepci si cani inscriptionate asa:

tricou sebi

sapca sebi

cana sebi

