11 recomandari daca va mutati


Dragii mei,

incepand cu 01.08.2014 Birou de Mediator Bucuresti si Accent GIP se gasesc in alta adresa si anume: Str. Baba Novac nr 18, bl 24B, parter, ap 2, sector 3, Bucuresti.

Ne-am mutat la mai bine si suntem foarte multumiti. Este o zona linistita desi la strada, avem umbra toata ziua ceea ce ne permite sa nu mai dam drumul la aerul conditionat daca nu este nevoie (ceea ce este un mare castig la consumul de curent). Am impacat si capra si varza, adica firma de supraveghere video are un birou dedicat, dar si biroul de mediator are o camera dedicata .

In urma acestei experiente, doresc sa va impartasesc sfaturile mele si ale lui George referitoare la mutatul unui sediu mic de firma:

  1. alocati-va doua – trei zile (in functie de mobila si materialele ce trebuie mutate) ca sa strangeti tot in cutii pe care sa le numerotati,
  2. mobila sa o pregatiti astfel: daca birourile nu au rotite, puneti-le! Ajuta foarte mult sa poti impinge mobila grea dintr-o parte in alta fara sa zgarii parchetul.
  3. Daca aveti mobila foarte grea, cum am avut noi, adica doua mese foarte grele sub care nu era posibil sa punem rotite, puneti sub picioare un material care aluneca pe suprafete, noi am decupat dintr-o mocheta veche niste talpici pe care le-am pus sub picioarele mesei;
  4. prindeti cu scotch tot ce se misca sau poate cadea: rafturi de la etajere, usi de la dulapuri, etc
  5. infasurati intr-o folie de protectie tot ce se poate sparge: vitrine, ecranul monitoarelor, etc
  6. va recomand firma Move out, moveout.ro, persoana de contact Adrian Dutu (0734.394.001): o echipa de tineri cu spate tare care au mutat cu grija si fara pauza tot ce-am avut; aceeasi firma ofera si serviciul de impachetare
  7. daca sunteti firma, este avantajos sa inchiriati un spatiu aflat in proprietatea unei alte firme pentru ca asa va recuperati tva-ul
  8. daca proprietarul spatiului este o persoana fizica, este bine sa aflati daca are si o alta sursa de venituri pe langa chirie; daca traieste exclusiv din chiria incasata de la dvs exista riscul ca atunci cand trebuie sa faca reparatii sau amenajari, sa spuna ca nu are bani; mi-a facut o impresie proasta o proprietara care se plangea ca din chiria primita de la noi, ea va ramane cu doar 1000lei in mana, adica foarte putin, iar eu ma gandeam “in comparatie cu ce?!”, evident ca nu schimbase parchetul, desi era deteriorat pe portiuni, si bineinteles ca se plangea de chiriasii anteriori
  9. e de preferat sa inchiriati de la un proprietar care investeste in reamenajarea spatiului dupa chiriasii anteriori – daca proprietarul nu a vopsit sau nu a schimbat parchetul (pentru ca intr-un sediu de firma primul care se deterioreaza este parchetul), e mai bine sa va continuati cautarea. Proprietarul care investeste cauta chiriasi seriosi care sa aiba grija de spatiu si sa stea timp indelungat.
  10. atentie sporita daca va intereseaza un spatiu intr-o casa – casele sunt adesea atacate de igrasie, e bine sa vizionati spatiul si cu un amic din domeniul constructiilor
  11. aflati care va sunt vecinii, istoricul imobilului in cazul inchirierii intr-un bloc
  12. daca anuntul este dat de proprietar si nu de o firma de imobiliare, pastrati jumatate din chiria lunara pe care altfel ati da-o firmei de imobiliare
  13. NU VA GRABITI! chiar daca vi se pare ca ati pus mana pe cea mai buna oferta, cel putin in Bucuresti sunt multe oferte pentru spatii destinate firmelor, asa ca daca nu gasiti ceea ce va trebuie, mai asteptati

Cam astea sunt concluziile noastre, daca aveti si voi de adaugat din experienta voastra, nu ezitati sa comentati!

Iulia

Anunțuri