Mediator in campanie


Sunt in campanie!

A trecut frigul, au trecut ploile, vine primavara asa ca e momentul ca subsemnata mediatoare sa cunoasca oameni noi. Da, Consiliul de Mediere are tot felul de protocoale incheiate cu institutii, au fost organizate conferinte, congrese, intalniri, mese rotunde cu profesionisti din alte domenii care au aflat despre mediere.

Si totusi masa larga a romanilor nu cunosc decat ce au aflat de la televizor in ultimii doi ani, iar ce stiu de la televizor este eronat:
– medierea a fost obligatorie (gresit!),
– medierea nu mai este obligatorie (n-a fost niciodata….),
– medierea este neconstitutionala (gresit!)
– medierea este folosita de firme inainte de instanta (afirmatie incompleta)
– in general medierea este legata de instanta intr-un fel sau altul (informatie partial adevarata)

Asa ca mi-am asumat misiunea de a vorbi oamenilor din spatiul meu mai apropiat sau mai indepartat despre mediere si avantajele pe care le aduce aceasta daca se gasesc in situatia neplacuta de a se afla intr-un conflict.

Care este sloganul campaniei mele? Cand esti bolnav, te duci la doctor. Cand ai un conflict, te duci la mediator!

IMAG0820

slogan mediere

 

Am inceput campania vorbind cu directoarea scolii generale unde am fost eleva, Scoala Generala nr 85. Doamna directoare mi-a inteles demersul si m-a asigurat ca ma va invita la urmatorul consiliu profesoral unde sa le vorbesc profesorilor timp de maxim 10 minute.

Urmeaza pe lista mea Colegiul National Iulia Hasdeu, Liceul Mihai Viteazul, Gradinita Acorns, Codecs Romania, Sectia de Politie nr 9, etc.

Nu voi da definitii din lege, nu voi folosi termeni specializati si nici limba de lemn, intr-un cuvant, discursul meu nu va plictisi pe nimeni, Amalia Sterescu taught me better than that :). Cei care ma vor asculta vor afla detalii esentiale despre mediere, informatii pe care nu le stiau inainte si pe care le pot folosi ca sa-si faca viata mai usoara. Daca vor spune mai departe prietenilor si cunostintelor cu atat mai bine pentru acestea.

Medierea va fi cunoscuta vorbind cu fiecare om in parte.

Daca ma poti ajuta sa cresc numarul celor care vor afla despre mediere, contacteaza-ma.

