Din practica


Stiu ca multi dintre voi stiu cate ceva despre mediere si au auzit ca exista mediatori. Poate stiti si cateva din domeniile in care poate fi aplicata medierea.

Dar cati dintre voi au participat la o sedinta de mediere, fie ca parte, fie ca insotitor al partii? Principiul confidentialitatii il impiedica pe mediator sa dezvaluie detalii despre identitatea partilor, conflictul discutat la mediere si intelegerea cuprinsa in Acordul de Mediere. Este un principiu corect si foarte important in mediere. Din aceasta cauza ce se intampla in sedinta de mediere ramane un mare mister.

La invitatia dlui Marian Malahin, administratorul sitului Divort.ro, am scris un articol inspirat din practica mea. Acest articol este un exemplu care ilustreaza modul in care poate avea loc o sedinta de mediere. Personajele care joaca rolul partilor sunt inspirate din contactul meu cu oamenii care mi-au intrat in birou. Medierea prezentata cu rol demonstrativ este de asemenea inspirata din practica mea.

Va invit sa cititi articolul: Exemplu de practica in mediere.

