Vino la Social Media Summit 2016


In 19 februarie are loc Conferinta Social Media Summit 2016, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti, organizata de Revista Biz.

Este al doilea an in care particip si sunt sigura ca voi pleca cu multe informatii pe care le voi pune in practica in calitate de „om pe social media”.

Printre speakerii de anul asta se numara si doi invitati foarte interesanti: Tudor Giurgiu si Nicolai Tand. Am un feeling ca prezenta lor va fi de bun augur pentru audienta :).

Te invit sa participi la conferinta daca esti

specialist in comunicare

om de PR

om de marketing

om de vanzari

blogger

social media manager/consultant/specialist

Daca n-ai mai participat pana acum, iata cateva motive:

„Vino sa afli care sunt strategiile eficiente de promovare in retelele sociale. Dezbatem cele mai bune campanii din ultimul an si vei afla care sunt tedintele pentru 2016.

Cei mai influenti oameni din online si comunicare te asteapta sa participi la o experienta de invatare completata cu sesiuni de intrebari si raspunsuri si networking.”

Ce am invatat eu de la speakerii prezenti la conferinta de anul trecut?

Iata cele mai importante idei cu care am ramas eu pentru social media 2015:

  1. incepe sa creasca dark social, retele alternative care cresc foarte repede, precum Whatsapp unde continutul trimis este privat si necontabilizat si mult mai mare decat cel de pe Facebook: din totalul distribuirilor, Facebook are doar 23%
  2. 6 personalitati care distribuie continut pe social media: Altruistul, Carieristul, Hipsterul si Bumerangul
  3. testeaza prototipuri si afla cum spun oamenii ca vor sa vada continutul tau pe social media, testeaza A/B si alege pe criteriul daca merge, nu strica
  4. forma urmeaza scopul-nu te incapatana sa faci ce stii tu ca merge
  5. scaleaza-fa lucrul care merge din ce in ce mai bine
  6. nu te atasa!
  7. obiective, nu proceduri
  8. competente, nu ierarhii
  9. microliderii sunt mai importanti
  10. nu te gandi la oameni ca la o audienta, ci la niste oameni care au valori
  11. co-creation-branduirea produselor cu ajutorul fanilor
  12. fa campanii care promoveaza interesele fanilor!
  13. creeaza continut evergreen-cel pe care poti sa-l promovezi oricand, in orice an
  14. creeaza si/sau distribuie continut in legatura cu brandul tau
  15. intocmeste planul de continut cu directii de continut stabilite in planul brandului
  16. treci de la administrarea paginilor la social media management-sa poti manui un continut in mai multe contexte, audiente, comunitati
  17. comunicarea trebuie sa revendice un continut unic, nu o idee unica, iar un continut functioneaza intr-un ecosistem
  18. creste valoarea utila a continutului
  19. profesionalizarea pe zona de marketing
  20. internetul este social, continutul este moneda internetului
  21. sa nu mai producem gunoi: daca n-ai ce spune, nu spune, da share de la altii, sa ne asociem cu continut bun, daca nu-l putem noi face
  22. influenta prietenilor pe social media-friendfluence
  23. suntem in era conectivitatii-dispare conceptul de control
  24. tehnici noi: experimentare in loc de planificare, autonomie in loc de control, transparenta in loc de secretizare

O zi buna iti doresc si sa ne vedem la conferinta!

Pe mine ma gasesti si aici:

Social media si web design pentru companii

Anunțuri