Tribulatiile unui social media manager


De cand sunt social media manager pentru proiectul Tricouri cu cristale by Lydia am urmatoarele probleme:

  • ziua de lucru se termina mai repede, ma uit la ceasul din birou si ma ingrozesc cum trec orele
  • nu apuc sa termin tot ce mi-am propus sa fac pe ziua respectiva, de unde frustrarea
  • timpul dedicat familiei si mie insami se reduce la 3 ore pe zi pentru ca ziua de lucru continua si seara, cu laptopul pe genunchi, cu un ochi in filmul de la tv
  • Kimi se simte asa de neglijata ca e nevoita sa mearga pe balcon, sa ia o carpa de-acolo, sa vina cu ea in sufragerie si sa o scuture de parca e pitbull, nu altceva, doar-doar m-oi apuca sa trag de celalalt capat ca sa se distreze si ea 🙂
  • George bombane si el, dar mai mult cu jumatate de gura pentru ca a simtit si el ce inseamna sa fii absorbit de o activitate pe care o faci cu placere; la inceputuri, cand lucra la un site, statea in fata monitorului fara apa, fara mancare, pana noaptea tarziu…
  • de mancat, mancam semipreparate incalzite la cuptor, Kaufland sa traiasca!
  • pentru ca lucrez si de acasa, am materiale pentru pagina pe 3 calculatoare: pe un desktop la birou, un laptop si un mini-laptop acasa, asa ca am strigat de multe ori: „s…t! am poza x pe celalalt pc!”;

Este exhausting, cum zice Drew Barrymore:

Mi-am dat seama ca asa nu mai mergea: pur si simplu nu poti sa stai lipit cu ochii de monitor 12 ore pe zi, nu mai e viata, e sclavie!

Asa ca aici puteti citi ce solutie am pus in practica: Administrarea paginii de facebook.

Ca social media manager imi place la nebunie ce fac: am mana libera de la Lidia, ownerul proiectului Tricouri cu cristale by Lydia asa ca imi pun in practica toate ideile care mi se par relevante.

Scopul este evident sa cresc brand awareness, sa atrag implicarea celor care au dat like paginii (sustinatorii), sa cresc traficul organic pe site si sa obtin reactii (engagement- like-uri la postari, distribuiri, comentarii) si astfel sa cresc sansele obtinerii de clienti interesati.

Iata 3 dintre „secretele” mele:

  • fixarea pe pagina de facebook, in fiecare vineri, a unei postari ce reprezinta prezentarea unui model de tricou cu cristale Swarovski – „tricoul saptamanii” care a dus la cresterea vizualizarii tricoului respectiv pe site
  • postarea in fiecare zi de joi a saptamanii a unui material foto realizat de mine ce reprezinta o tinuta alcatuita in jurul unui model de tricou cu cristale Swarovski – „cum sa porti tricoul cu cristale Swarovski”
  • realizarea unui album cu fotografiile clientelor purtand tricoul cu cristale Swarovski, intitulat „Doamne si domnisoare de cristal” – cine nu doreste sa se laude cu noua achizitie?

Vreti sa aflati mai mult?

Va invit sa deveniti sustinatorii paginii si sa va abonati la postarile ei!

Iulia

sursa imagine articol: pinterest.com

