Primul meu lead de la Linkedin


Salut!

Astazi m-am intalnit cu primul meu lead pe care contul de Linkedin mi l-a adus! A fost extraordinar sentimentul pe care l-am avut cand am primit mesajul unei doamne coach:

„Buna Iulia, In ultimele 2 luni ma tot gandesc cum sa incep sa ma promovez ca si coach in social media, inclusiv sa imi creez o pagina personala. Am vazut din intamplare pe LinkedIn profilul tau si am trimis invitatia :). A fost un moment de inspiratie ……”

Nu am nicio indoiala ca este rezultatul lunilor in care am studiat multe multe articole scrise de cei mai experimentati in ale Linkedin-ului in care detaliaza cum sa arate si ce sa scrii in contul tau pentru a atrage lead-uri. Eu nu folosesc contul de Linkedin doar pentru a-mi prezenta cv-ul sub o forma mai sofisticata, ci pentru a gasi si a atrage clienti interesati de serviciile pe care eu si George le oferim.

Cand am citit mesajul, am sarit din scaun in sus de bucurie! I-am raspuns imediat doamnei si am stabilit sa ne intalnim intr-o cafenea ca sa ne cunoastem.

Am estimat ca de la biroul din Elena Caragiani si pana la cafenea, nu pot sa fac mai mult de 30 de minute cu metroul. Ce n-am luat in calcul a fost faptul ca eu nu stiu (inca!) sa ajung de la birou la statia de metrou.

Biroul e pe o strada in spatele fluxului principal, intr-o zona cu blocuri, daca nu stii unde sa faci stanga, pe urma dreapta si pe urma stanga, te ratacesti. Asta am facut eu: in loc s-o iau la stanga, am luat-o la dreapta si m-am trezit ca dau rotocol strazii in loc sa ies la metrou!

Am intrat in panica si am inceput sa alerg, chiar am luat in calcul ca nu voi ajunge la timp si ca va trebui sa o sun pe doamna sa reprogramam intalnirea. M-am enervat si am intrebat o doamna ce parea sa locuiasca in zona cum ies la metrou. Doamna ma salveaza si navalesc gafaind pe peronul metroului cu o intarziere de doar 10 minute.

Afara e cald, mi-am luat paltonul pe brat, ma dor talpile din cauza cizmelor ca nu m-am gandit de dimineata ca voi ajunge sa topai pe tocuri. In fine! macar stiu unde e cafeneaua, adica aproape de iesirea de la metrou.

Ies de la Piata Victoriei si merg cateva minute. Mi se pare mie ca ceva nu e-n regula. Ma opresc si verific Google Maps: am luat-o aiurea, in loc sa merg spre Nicolae Titulescu, am mers invers, spre Romana! Sa-i dea D-zeu sanatate domnului care a inventat Google Maps!

Stiti filmuletul in care Allan Pease vorbeste despre diferentele dintre femei si barbati si spune ca femeile n-au simt de orientare, trebuie sa intoarca harta in sensul de mers? Eu sunt una, dar macar stiu sa folosesc Google Maps!

O sun pe doamna sa o anunt ca voi intarzia 5 minute, imi spune ca si ea tocmai a ajuns si a ocupat o masa pentru amandoua. Identific cafeneaua, intru, o recunosc, ma asez in fata ei la masa si incepem sa vorbim.

The end.

P.S.: Inca nu stiu daca am convins-o sa-mi devina clienta, va tin la curent!

