Tribulatiile unui social media manager 2


De cand am inceput munca la pagina Facebook Tricouri cu cristale Swarovski, cea mai mare provocare pentru mine a fost sa redau cat mai bine stralucirea cristalelor Swarovski pe tricourile de dama. Pentru ca oricat de buna era poza, aceasta nu exemplifica efectul magic al cristalelor.

De altfel tot ce inseamna fotografie de bijuterii ridica multe probleme:

Cum surprinzi stralucirea pietrelor?

Cum redai faptul ca bijuteria straluceste in culori?

si asa mai departe.

Tricourile de dama cu cristale Swarovski intra in categoria bijuteriilor: cristalele sunt transparente, dar reflecta lumina colorata si mai ales emit o stralucire foarte frumoasa.

Cum pui asta in poza?!

Daca pui lumina perpendicular, ea trece prin cristale si rezultatul inseamna doar niste cercuri albe pe un bumbac negru.

Daca pui lumina razant, apar umbre pe tricouri, deci nu.

Pentru website, George a lucrat cat s-a putut pozele initiale astfel incat sa arate bine. De pozele de pe site m-am folosit si eu pentru pagina de Facebook.

In realitate, tricourile sunt o minunatie, iar cristalele stralucesc atat in lumina puternica, dar si la lumina slaba pentru ca o amplifica.

Cum se vede aici:

Stiti cum se spune: o poza face cat o mie de cuvinte. Ei, pentru tricourile cu cristale Swarovski by Lydia asta nu era valabil si era pacat. Trebuia sa gasesc o rezolvare cu atat mai mult cu cat pe social media impactul vizual este cel care ridica postarea respectiva.

Asa ca saptamana aceasta am gasit solutia: tehnology to the rescue! Nu mai stiu cum mi-a venit ideea, cert e ca am cautat programe care sa adauge efecte de stralucire (glitter) pozelor. Dupa zece programe online verificate de mine, am gasit unul singur care face ce am eu nevoie: sa adauge glitter manual, numai acolo unde il pun eu si sa faca si animatie (gif).

Iata rezultatul:

Tricou-dama-cristale-swarovski

Tricou dama „Fabulous at 40”

tricou-dama-cristale-swarovski

Tricou model „fluture”

tricou-dama-cristale-swarovski

Tricou model „Cal”

tricou-dama-cristale-swarovski

Tricou model „inima in inima”

tricou-dama-cristale-swarovski

Tricou model „Rockstar”

tricou-dama-cristale-swarovski

Tricou model „Hello Kitty”

tricou-dama-cristale-swarovski

Tricou model „Inorog”

Ei? E cu totul altceva, nu-i asa?

E mult mai aproape de realitate.

Iulia

