La Therme


 

Ieri am mers la Therme. A studiat George locatia pe harta Google, dar am ratat intrarea la dreapta ca eram preocupati sa dezbatem nu-stiu-ce subiect. Si n-am vazut nici cele doua panouri mari cu „Therme aici” din acelasi motiv. Am citit si eu articolele altor bloggeri care spuneau cum sa ajungi la Therme si am retinut eu ca e vizavi de Hornbach. N-am mai putut sa intoarcem decat hat departe, spre Ploiesti, ne-am incurcat in sensul giratoriu de la Hornbach si ne-am dus la cladirea mare maro cu negru care nu era Therme. Intr-un final apoteotic am ajuns!

Am luat bilete la Palm pentru toata ziua. Am stat opt ore ca mai trebuia sa ne intoarcem acasa sa o scoatem pe Kimi la plimbare.

A fost senzational! Daca esti in concediu si n-ai plecat inca din Bucuresti, mergi o zi la Therme cu familia, merita toti banii!

Uite ce-am facut eu si George aici (la sectiunea Palm, cel putin):

  • am intrat in piscina mare de interior: e asa de calda si n-are decat 1.25, deci daca nu inoti tot poti sa te distrezi
  • am stat la programul de bulbuci din piscina de interior: este un masaj extraordinar al corpului, scapi de durerile musculare de spate, te relaxezi intr-un mare fel 🙂
  • am trecut printr-o usa batanta (tot in apa 🙂 ) in piscina cu bar din exterior
  • in piscina de exterior e un vartej: e distractiv si daca stii sa inoti e si mai si 🙂
  • George a stat la dusul terapeutic din piscina de interior bun pentru ceafa, umeri, omoplati; daca ai o slujba de birou, asta-i remediul pentru tine
  • am baut un frapuccino la barul din piscina
  • am stat la soare, apoi la umbra pe sezlongurile de langa piscina cand soarele a devenit prea fierbinte
  • nu ratati cele trei piscine din interior: cu sare de la Marea Moarta, cu lithium si cu calciu, sunt extraordinare! In piscina cu sare nici nu puteam sa stau in sezut ca ma ridica sarea la suprafata, am facut pluta fara sa vreau. Aici mi-a sarit o picatura in ochi si am simtit cum ma arde usor, m-am speriat ca eu port lentile de contact si deja ma vedeam cu o lentila distrusa, dar n-a fost cazul. Totusi recomandarea mea e sa tineti ochii inchisi. Daca ai stat la soare fara protectie si intri aici, s-ar putea sa te piste nitel pielea.
  • George a incercat sauna umeda
  • zona cu tobogane este raiul copiilor, aici distractia e la maxim: zeci de copii mai mari sau mai mici urcau cu frenezie scarile catre tobogane
  • mi-am facut curaj si m-am dat si eu cu fundul pe un colac intr-un tobogan pe care l-am estimat eu ca fiind mai bland; aiurea!, m-am speriat ingrozitor: am intrat in panica cand am vazut ca prind viteza, am urcat pe un perete de apa inalt de vreo cinci metri (deci pe verticala), in varf am zis ca ma rastorn, ceva ingrozitor tot mi se intampla, dupa care m-am prabusit inapoi cu spatele, deci cu s p a t e l e!, nu am vazut unde ma duc! Am iesit de-acolo taras si mi-am jurat ca nu mai fac asa ceva in viata mea :)))))). George s-a dat intr-unul mai lung, ondulat si cu mai mare viteza, i-a placut la nebunie. Tragea de mine sa ma dau si eu, dar eu no way! are you crazy?!
  • cand ni s-a facut foame am mers in zona de restaurant, foarte curata: aveau tot felul de carne, de la ciocanele de pui la coaste de porc, cartofi prajiti, muslitos, creveti, salata, de baut. Ni s-a inregistrat cheltuiala pe ceasul pe care l-am primit la intrare si am platit cand am iesit. Am mancat o salata mare greceasca, iar George – muslitos cu cartofi prajiti si sos. A fost bun.
  • am stat la programul de gimnastica in apa, e distractiv

Am vazut romani, chinezi, italieni, evrei. Tineri si batrani, mame cu bebelusi, toti gaseau un loc unde sa se simta bine. Oamenii se distrau si se relaxau, pe la pranz multi dormeau pe sezlong.
Daca vrei sa dormi sunt niste paturi acoperite, sub forma de scoica, unde poti dormi linistit. Dar fii atent, cand iesi din piscine sa mergi cu papuci ca parchetul este cam alunecos, am vazut doua persoane luand o tranta.

Si eu si George ne-am simtit extraordinar. Dupa trecerea prin toate piscinele cu apa termala, aveam pielea moale si neteda. Cand te pui pe sezlong si vezi ca deasupra ta se indoaie o frunza de palmier, uiti de toate, si bune si rele. Nu-ti mai trebuie nimic.

Iulia

P.S.: Daca poti, mergi in timpul saptamanii, nu in weekend ca sa eviti aglomeratia.

