Ne-am inscris la Webstock Awards 2016


Ai vazut filmul cu Matt Damon si Scarlett Johansson We bought a Zoo? Este o secventa in film care mie mi-a placut si care mi-a ramas in minte: tatal ii spune fiului ca in viata nu trebuie sa fii curajos decat 20 de secunde.

Dar s-o iau de la inceput.

Imi place sa merg la conferinte de social media, comunicare online sau marketing: vorbitorii au verva, informatiile sunt interesante si livrate din perspectiva experientei, locatiile sunt elegante. Nu mai vorbesc de cafea si dulciuri, de la care trebuie sa ma abtin. Vorbesc de dulciuri, evident :).

Pana in acest moment am mers la Social Media Summit 2015 si 2016, Best Marketing 2016, Biz Innovation Forum 2016 si Future of Media 2015. Anul asta imi doresc sa merg la Webstock, conferinta dedicata social media ce se va desfasura in 30 septembrie 2016.

Webstock este un eveniment important pentru ca pe langa partea de conferinta are si o parte dedicata premierii celor mai creative si interesante proiecte si campanii in social media, realizate in Romania in ultimul an: Premiile Webstock. Am solicitat invitatia pentru bloggeri si astept confirmarea. Poate am noroc si o primesc :).

Si acum intra treaba cu cele 20 de secunde: am facut un pas de maaaare indrazneala si am inscris blogul GIPMEDIA in competitia Premiile Webstock la categoria Corporate Blogs!!! Se pare ca am ajuns in acel moment al vietii cand nu mai am timp sa ma codesc, sa-mi pun mii de intrebari de genul dar daca nu e destul de bun? Eu cred ca este bun, dar evident sunt subiectiva pentru ca eu si George scriem articolele :).

Am inceput blogul anul trecut in decembrie. Trebuie sa spun ca am dat tarcoale ideii mult timp pana sa incep. Stiam ca lui Google ii place informatia noua si pentru ca tocmai publicasem site-ul gipmedia.ro, scrierea de articole pe blogul companiei era o modalitate sa-l tinem la cald pe Google. Am citit articole despre cum sa tii un blog al companiei, ce sa scrii, cui sa te adresezi, ce inseamna content marketing si asa mai departe.

Am stabilit ca cititorul la care vrem sa ajungem si pe care dorim sa-l transformam in client este unul dintre acestia: companii mici si mijlocii, profesionisti (designeri, avocati, coach, antrenori de fitness, etc), antreprenori cu proiecte, servicii si produse care au nevoie de un web-site de prezentare si/sau prezenta in social media.

Apoi mi-am pus urmatoarele intrebari:

Ce isi doresc cei de mai sus sa citeasca?

Ce informatii despre social media ii ajuta?

Cum ii ajuta prezenta in social media?

Stiam pentru cine scriu si despre ce subiecte sa scriu. Dar nu stiam de unde sa incep, ca social media e mare, e in permanenta schimbare, iar subiectele curg 🙂 In primele luni n-am avut constanta, dar acum cred ca am intrat intr-un ritm ce imi permite sa scriu un articol pe saptamana.

Scopul articolelor publicate pe blogul companiei este de a mentine site-ul in cautari dupa anumite cuvinte-cheie si de a ne aduce clienti, evident. Iar strategia a inceput sa dea roade pentru ca in acest moment in care scriu lucrez la o campanie in social media pentru un client care m-a contactat dupa ce a citit un anumit articol. Nu spun mai multe, tine-mi pumnii sa iasa totul bine si voi povesti pe blog :).

Daca blogul GIPMEDIA trece de preselectia juriului de la Webstock Awards, dau de baut!

Iulia

sursa imagine: canva.com

