Sunt blogger la Webstock 2016


Cei de la Webstock m-au tinut cu sufletul la gura pana in ultimul moment 🙂 . Eu m-am inscris ca blogger din prima zi cand au deschis listele pentru inscriere, adica prin august. Ei au spus ca ii anunta pe cei care primesc invitatia incepand cu 15 septembrie. Si asa am asteptat eu frangandu-mi mainile aproape o luna. Pe grupul bloggeritelor a aparut o postare Eu merg la Webstock. Cine mai vine?. Ala eu, ala eu, eu pas. Chiar am spus ca mi-au dat ignore. Ca sa primesc mesaj de la echipa Evensys sambata 24 septembrie prin care ma anunta ca am primit invitatia. Me happy!

Asa ca iata anuntul oficial: pe 30 septembrie particip la Conferintele Webstock 2016 in calitate de blogger! Pentru ca la Webstock nu e vorba numai despre conferinte si speakeri, mai am o calitate in virtutea careia particip, despre care am scris aici.

Este prima oara cand particip la Webstock, dar nu va fi ultima.

Iata de ce:

Pe 30 septembrie, comunitatea online locala isi da intalnire la Webstock 2016, cea mai importanta conferinta dedicata social media din Romania, organizata de Evensys in parteneriat cu Vodafone, pentru cel de-al noualea an consecutiv.

Acest eveniment de o zi va include Conferintele Webstock si Premiile Webstock.

Conferintele Webstock vor cuprinde intalniri interactive despre cele mai noi tendinte in social media, bune practici, comunicare si promovare, aducand in prim-plan ultimele tehnologii si aplicatii din domeniu.

Premiile Webstock vor premia cele mai creative si inedite proiecte si campanii in social media, produse in Romania in ultimul an.

Am mai fost la conferinte pe subiectul social media, dar niciuna n-a avut 34 de speakeri asa cum are Webstock! Toti speakerii sunt profesionisti relevanti pentru domeniul lor de activitate. Inclusiv cateva surprize, vezi aici. Mie mi se pare ca este o adevarata desfasurare de forte.

Conferinta nu este liniara pentru ca cei de la Evensys si-au dorit sa atinga multe subiecte de discutie, asa ca vor fi doua seturi de micro-conferinte:

14.30-16.00

How to grow your blog

New Social Media

Lessons of innovation

 

16.30-18.00

How to vlog

New ideas for marketers

Online communication trends

 

Pentru ca sunt blogger half-day, am ales sa particip la doua micro-conferinte care ma intereseaza:

New Social Media (obviously 🙂 ) si

New ideas for marketers (pentru ca intotdeauna trebuie sa stii ce e nou pe piata).

 

Asa ca pun si eu intrebarea: cu cine ma vad la Webstock?

Si cand spun cu cine ma vad n-o spun asa, de complezenta.

M-am saturat sa beau cafeaua singura, asa ca daca ma recunosti (fotografia de profil de pe Fb/Instagram e reala, nu mi-am schimbat culoarea parului) hai sa schimbam doua vorbe 🙂 .

Iulia

sursa imagine: pagina Facebook Webstock

