Ce conteaza


Cand ieseam de la Marriott, dupa ce s-a incheiat Webstock 2016, pe aceeasi usa intra un cuplu. Mi-am dat seama ca veneau la o nunta ca ea era imbracata intr-o rochie lunga, mulata pe silueta, de dantela de culoare crem-pal cred, ca era intuneric, iar eu nu stiu sa numesc decat culorile de baza…Avea parul lung, blond-nisipos, aranjat intr-o mare de sarmalute. Deci imagineaza-ti platoul de Craciun-Revelion plin de sarmale, asezat in crestetul domnisoarei, ruland pe un umar pana pe piept. Cine isi mai face asemenea coafura ca sa mearga la o nunta?! Se pare ca mai exista in zilele noastre amatoare de kitsch. Ma rog, venea la o nunta la Marriott…

Mi-am adus aminte de domnisoara pentru ca vom merge si noi la nunta unor prieteni buni.

Nu, nu ma apuc sa cutreier magazinele innebunita dupa o rochie de ocazie. O am deja in sifonier: e rosie, n-are paiete, nu e de catifea si nici nu face ape-ape.

Nu, nu am programare la coafor. Parul meu are o lungime cu care pot sa ma descurc singura, am si eu fixativ si alte smacoline, nu e nevoie sa ma duc la coafor ca sa-mi faca parul casca, pot sa-l fac singura acasa.

Nu ma duc nici sa-mi fac make-up profesionist, pana la varsta asta am invatat ce imi sta bine si cum vreau sa arat, iar daca vreau ceva mai deosebit, sunt zeci de tutoriale pe youtube ale bloggeritzelor de fashion si beauty. Stiu ca nu sunt in ton cu vremurile: cand am fost la Therme, strabatand piscina incalzita cu pas topait, mi-am intersectat drumul exuberant cu o domnisoara care venea din sens opus. Venea serioasa, aproape blazata as pune, cu full make-up pe fata, inclusiv gene din alea tip blana de nurca. Deci make-up cu gene false in piscina!! Ma rog, poate mergea pe urma la o petrecere. Oh, wait, era miercuri….

A fost o vreme cand luam foarte in serios lucrurile astea, cu ce ma imbrac de Revelion, cu ce ma imbrac cu nu-stiu-ce ocazie, nu mai mancam o luna inainte de eveniment ca sa fiu slaba.

In acest moment, pentru mine nu mai conteaza lucrurile astea, mai important este sa fiu cu prieteni si oameni relaxati. Bineinteles ca ma imbrac si ma aranjez adecvat ocaziei, dar nu mai fac un scop din asta si nici nu mai intru in panica daca nu am cine stie ce poseta sau pantofi.

Vreau sa ma simt bine, sa rad pana imi dau lacrimile, sa beau un gin sau aperol si sa dansez un pic.

Ceea ce va doresc si voua!

Weekend placut 🙂

Iulia

sursa foto: canva.com

