LinkedIN: link catre site-ul tau


Salut!

Astazi completez articolul meu despre ce sa scrii in profilul de pe LinkedIN cu urmatoarea informatie: cum sa pui in profilul tau un link catre site. Daca lucrezi pentru firma ta (asa ca mine), te intereseaza sa ai cat mai multe linkuri de calitate care duc catre site-ul tau. Si de asemenea sa ai oameni care sa acceseze respectivul link.

Contul tau de pe LinkedIN iti ofera posibilitatea sa pui link catre site-ul tau. Ceea ce iti ramane tie de facut este sa ii convingi pe profesionistii care iti vizualizeaza profilul sa dea si click pe link-ul catre site-ul tau.

1.Cum sa pui link catre site

In profilul tau, sub View profile as ai un camp care contine adresa profilului tau in stanga si butonul Contact info in dreapta.

linkedin-contact-info

Faci click pe buton si ajungi la campurile vizibile pentru conexiunile tale: adresa de mail, numarul de telefon, adresa fizica. Dedesubt se afla informatiile vizibile tuturor celor de pe LinkedIN fie ca sunt in reteaua ta sau nu: contul de Twitter, WeChat si Websites.

In campul Websites ai posibilitatea sa scrii trei link-uri catre trei site-uri si sa alegi pentru fiecare din urmatoarele categorii:

Personal website

Company website

Blog

RSS Feed

Portfolio

Other

In momentul in care selectezi Company website si scrii adresa site-ului, link-ul apare asa:

linkedin-asanu

Nu apare denumirea site-ului tau, ci cea generica de company website.

Eu n-am fost niciodata curioasa sa dau click pe un link denumit company website asa ca presupun ca mai sunt si altii ca mine.

Daca nici pe tine nu te multumeste acest lucru, atunci poti sa faci astfel:

2. Cum sa personalizezi link-ul catre site

In loc sa selectezi company website, selecteaza Other. Asa iti mai apare un camp in afara de cel in care introduci adresa site-ului si anume campul unde scrii orice altceva.

Poti sa scrii denumirea site-ului sau a companiei tale sau un call-to-action. Trebuie insa sa fii concis pentru ca numarul de cuvinte este limitat.

linkedin-site-link

 

Eu am pus link catre site-ul companiei, adica gipmedia.ro si catre blogul meu, adica unfilolog.wordpress.com.

Dar le-am denumit astfel:

linkedin-site

 

Pentru ca nu poti sa scrii mult aici, trebuie sa te rezumi la esential, sa gasesti acea propozitie scurta care sa-i convinga pe oameni sa-ti viziteze site-ul.

Gandeste-te ce solutii oferi, ce probleme rezolvi, ce informatii transmiti, cu ce ii ajuti pe clientii tai, ce asteapta acestia sa gaseasca pe site-ul tau.

Iata alte exemple:

linkedin-profile

 

linkedin-profile2

 

Iulia

sursa foto: canva.com

Anunțuri