O mică schimbare


Nu mi-am făcut niciodată obiective de îndeplinit odată cu începerea unui An Nou. Anul ăsta nu-i nicio excepție.

Dar am făcut o mică schimbare. Dimineața, la cafea, în loc să stau pe Facebook sau pe Instagram ori LinkedIn, acum citesc. Nu de multe ori din cauza faptului că stăteam cu zecile de minute cu mobilul în mână plecam târziu spre birou și întârziam. Nu era vorba că îmi ținea cineva socoteala la birou, dar pierdeam din timpul meu de lucru.

Am o întreagă bibliotecă la birou, de cea de acasă nu mai vorbesc, dar anul trecut nu găseam niciodată timp de citit. Seara, înainte de culcare eram prea obosită, iar dacă citeam parcă nu rețineam nimic, deci nu era o soluție bună.

Așa că acum dimineața, înainte să plec la birou, citesc. Îmi iau cartea cu mine pe 335, iar dacă găsesc loc pe scaun, continui să citesc. Și e foarte bine așa. Mi se pare că e un obicei foarte sănătos.

Iulia

P.S. Acum citesc Cum să dai lovitura de Gary Vaynerchuk

cum-sa-dai-lovitura-gary-vaynerchuk

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑