Voi mergeti la Lidl?


Nu sunt pasionata de arta culinara, deci nu sunt vreo mare maestra in bucatarie.

Imi place sa mananc, dar mai putin sa gatesc.

Cand eram fata la mama, preferam sa citesc decat sa stau in bucatarie. Asta e, nu le poti avea pe toate.

Am inceput sa gatesc dupa ce m-am maritat, cu indicatii prin telefon de la mama si cartea de bucate pe genunchi. In afara de un incident legat de o iahnie de fasole (care a constat doar intr-un deranjament stomacal, n-a fost nevoie de serviciile de la Urgenta), n-am otravit pe nimeni. Pot sa spun ca ma descurc, atata timp cat nu-mi cere nimeni specialitati din alea pe care le vedem la Master Chef. Apropo, nu stiam de „reductie” pana sa ma uit la Master Chef. Si inca nu-mi dau seama cum gatesc ei carnea de vita, asa prajita cateva minutele in tigaie pe fiecare parte si e perfect comestibila! Ma rog, cum spuneam, arta culinara pentru mine inseamna multe necunoscute.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu trec printr-o perioada in care n-am chef sa gatesc. O fi de vina caldura care se face in bucatarie odata ce deschizi aragazul? Sau ca am ramas fara inspiratie? Tot ce e posibil.

Oricum sunt in cautare de alternative precum mancarea rapida care sa nu fie MacDonald’s, KFC sau Trenta Pizza, gustoasa si satioasa. Si se pare ca am gasit la Lidl!

Descoperirea a facut-o George caci fiind principalul beneficiar al activitatilor mele deasupra aragazului, a avut o viziune intunecata: s-a vazut pe sine tinand o farfurie goala in maini si plangand de mama focului! Ca sa nu se indeplineasca viziunea horror, s-a intors intr-o zi de la Lidl foarte fericit si mi-a intins pe masa niste pungi si cutii de carton colorate. Eu sunt sceptica cand vine vorba de mancare din punga, dar am zis sa ii dau o sansa mai ales cand am vazut licarirea de speranta din ochii lui.

Iata primul produs incercat si pe care il recomand din toata inima cand esti inainte de salariu, frigiderul e cam gol, n-ai timp sa mergi la piata si trebuie sa produci ceva de mancat in mai putin de 30 de minute (da, si Jamie Oliver are propuneri minunate pentru mancare gatita in 30 de minute, dar trebuie sa ai deja toate ingredientele):

Bagheta cu usturoi

2013-08-19 18.00.42Punga contine doua baghete, eu cu una ma satur. Se baga la cuptor pana se rumenesc si se inmoaie umplutura de usturoi, et voila! Sunt foarte bune!

Costa pana in 5 lei. Mai exista si varianta baghetelor cu verdeturi.

S-aveti pofta!

P.S.: nu e un articol sponsorizat.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑